ESCOLA DE PARES I CURS DE TÈCNIQUES D’ESTUDI

conferenciastècniques d'estudi

nou horari gener 2018

NOVETATS DEL BLOG

Un nou desafiament us espera aquesta setmana

Desafiament nº4 gener 2019

Segons la seva darrera voluntat, els camells del xeic han de ser repartits entre els seus fills de la següent manera: la meitat per al primogènit, una quarta part per al segon i una sisena part per al més petit. Però el fet és que el llegat costava d’11 camells i els germans no es posaven d’acord sobre com calia repartir-los. Varen decidir, finalment, consultar un vell beduí famós per la seva saviesa que els va oferir el seu propi camell per tal que poguessin completar la dotzena. Com que els joves es van negar en principi, el beduí els va tranquil·litzar en afirmar: “No patiu que jo aquí no hi he de perdre res”.

Feta la operació, va resultar que va ser exactamente així: Com és possible?

Desafiament anterior

desafia-tu-mente_cat_FPJB-1

El proper 15 de setembre celebrarem una jornada de portes obertes.

No falteu!!

Us desitjen un molt bon estiu

Estiu

Stephen Hawking

«Recorda mirar amunt, a les estrelles, i no a baix, als teus peus. Intenta trobar sentit al què veus, i pregunta’t què és el que fa que l’univers existeixi. Sigues curiós» Stephen Hawking

JA PODEU CONSULTAR L’OFERTA FORMATIVA DE LA FUNDACIÓ PER AL CURS 2018-2019

Comparteix Juliol  amb nosaltres. Aprèn i diverteix-te en la Fundació.

cursos d'estiu 2018

Cursos i tallers 2018

Encara que no pot ser constatat perquè no hi ha estudis sobre aquest tema, es pensa que al voltant d’un 80% dels nens amb altes capacitats sofreixen assetjament escolar en primària.

Què és assetjament escolar (bullying)? Com identificar-ho? Com combatre-ho?
A totes aquestes preguntes respondran el Dr. Javier Berché i Esther Moreno, el proper dissabte 21 d’abril.

Arrenquem amb l’Escola de Pares 2018

Archivo 5-5-17 14 06 06

Una hora més per ensenyar àlgebra els dissabtes

L’habilitat d’entendre conceptes complexos que els estudiants adquireixen amb l’àlgebra els ajuda a organitzar la seva forma de pensar i  a buscar possibles solucions  fent que puguin  donar respostes raonables  enfront de  situacions complicades o dinàmiques. Aquestes habilitats preparen als estudiants  per al  seu futur professional.

IMG_2416

Nou taller creat per a nens entre 5 i 13 anys que introduirà el coneixement de l’àbac,  instrument de càlcul aritmètic amb més de 2000 anys,  el qual s’utilitza  per realitzar operacions matemàtiques senzilles com: summes, restes, divisions, multiplicacions i càlculs de l’arrel quadrada.

Aloha

los-sentimientos-en-la-msica-12-728

La Fundació Javier Berché, aquest últim trimestre proposa un taller on acostarem als nostres estudiants a aquest món màgic dels nombres i les notes musicals.

Treballarem amb endevinalles, notes musicals, exercicis de matemàtiques i sobretot amb molta màgia; la que emana de la ciència i la música.

postalnavidadfpjb2017 (2)

Nous canvis el proper trimestre