ESCOLA DE PARES – cicle de conferències

Programa octubre 2019 – juny 2020

Aquest mes d’octubre començarà de nou el cicle de conferències ‘Escola de Pares’ que ofereix la Fundación Privada Javier Berché, i que té com a objectiu orientar les famílies i donar-les eines que els permetin comprendre i ajudar els seus fills i filles d’altes capacitats.

escola de pares

AVANTATGES DE SER SOCI DE LA FPJB

La Fundació Privada Javier Berché és una entitat sense ànim de lucre fundada l’any 2011 pel Dr. Javier Berché, pediatra, amb l’objectiu principal d’atendre els alumnes amb altes capacitats. Per tal de conèixer els nous avantatges de ser soci de la fundació es poden descarregar aquí mateix el nostre fulletó en pdf.

TRÍPTICO CONDICIONES SOCIOS FPJB

OFERTA FORMATIVA CURS 2019-2020

TOTS_mailchimp

OFERTA MATEMÀTIQUES

OFERTA CIÈNCIA

OFERTA PROGRAMACIÓ

OFERTA ENGLISH

OFERTA CREATIVITAT I EMOCIONS

FORMULARI DE MATRICULA 2019-2020

HORARIS 2019-2020 - LUN_JUEV_VI

HORARIS 2019-2020 - SÁBADOS

CALENDARI 2019-2020 JPG

LAS NUEVAS TECNOLOGÍA EN LA EDUCACIÓN

article WORLD CONGRESS TENNESSE

article MAESTROS INSPIRADORES

desafia-tu-mente_cat_FPJB-1

BARRA SEPARACIÓ CONTINGUTS

Stephen Hawking «Recorda mirar amunt, a les estrelles, i no a baix, als teus peus. Intenta trobar sentit al què veus, i pregunta’t què és el que fa que l’univers existeixi. Sigues curiós».- Stephen Hawking

BARRA SEPARACIÓ CONTINGUTS

L’habilitat d’entendre conceptes complexos que els estudiants adquireixen amb l’àlgebra els ajuda a organitzar la seva forma de pensar i  a buscar possibles solucions  fent que puguin  donar respostes raonables  enfront de  situacions complicades o dinàmiques. Aquestes habilitats preparen als estudiants  per al  seu futur professional.

BARRA SEPARACIÓ CONTINGUTS

los-sentimientos-en-la-msica-12-728 La Fundació Javier Berché, aquest últim trimestre proposa un taller on acostarem als nostres estudiants a aquest món màgic dels nombres i les notes musicals. Treballarem amb endevinalles, notes musicals, exercicis de matemàtiques i sobretot amb molta màgia; la que emana de la ciència i la música.