BON ESTIU

Estiu

S’acosta l’estiu i un cop més volem donar les gràcies a les nostres famílies i alumnes per la confiança dipositada en l’equip de la Fundació.

Cada vegada sou més els que confieu en la tasca diària que realitza  la Fundació. Per aquest motiu, l’equip no s’atura. Fem una breu pausa per agafar embranzida pel nou curs, dissenyar nous programes, oferir noves classes, tot pensant en cobrir les necessitats i les demandes que ens feu arribar.

Som un equip proactiu, amb ganes i amb la il·lusió de seguir caminant al vostre costat, de la ma dels vostres fills. Estem dissenyant propostes per engrescar-vos i convidar-vos a la participació, ja que la Fundació és un espai de retrobament, de identificació, d’aprenentatge i de creixement.

Acompanyem  a les persones a potenciar les seves capacitats, a treballar els punts febles, confiem en el vostre talent i treballem amb el vostre potencial, que sovint encara no veieu.

Quan veniu per primera vegada, la immensa majoria us sentiu com un arbret en ple hivern, despullats i amb poc que oferir, mentre que nosaltres veiem l’esplendor i la bellesa d’una persona amb una capacitat tant gran com una immensa copa.

Aquest és el nostre repte diari, treballar perquè confieu i us formeu en allò que tant us agrada. I mentre aneu fent el camí us aneu retrobant amb la vostra essència, aquella que, juntament amb els coneixements, us acompanyarà tota la vida.

Som equip, som persones, som sensibles i som talentosos.

Molt bon estiu!

Esther Moreno

Equip de la FPJB

This entry was posted in Esdeveniments and tagged , , , . Bookmark the permalink.