Concurs de “REPTES MATEMÀTICS”

Si tens menys de 18 anys, t’agraden els reptes i les matemàtiques, participa i podràs guanyar un lector de llibres electrònic.

Cada dia, de dilluns a divendres del 17 al 28 de juny, et  proposarem dos reptes o problemes matemàtics a la nostra pàgina de Facebook.

PASSA-T’HO BÉ i ENVIA LA SOLUCIÓ A

BASES DEL CONCURS

1. Els 10 primers correus que es rebin amb la resposta correcta a cada repte seran seleccionats  i se’ls assignarà un número per a participar en el concurs.
  2. Els seleccionats rebreu un correu de la Fundació amb el número de participació en el sorteig.
  3. El dia 2 de juliol es publicarà a la pàgina web la llista de persones seleccionades i els números amb els quals hi concursa.
  4. El dia 6 de juliol, coincidint amb la prova de la campanya de detecció d’altes capacitats “Busquem el teu talent!”, es demanarà a un dels assistents que extregui el número premiat. El guanyador es publicarà a Facebook aquell mateix dia i rebrà un correu de confirmació de la Fundació.

¡Quan més reptes resolguis, més possibilitats tindràs de guanyar! ¡ANÍMA’T I PARTICIPA!

This entry was posted in Novetats and tagged , . Bookmark the permalink.