CREA EL TEU PROPI LLIBRE D’ARTISTA! Taller per a nens i joves

Organització: Talend amb la col·laboració de la Fundació Javier Berché
Informació i inscripcions a info@fundacionjberche.com o al 932 099 767 de 15 a 20h

taller arte adultos

En aquest taller obrirem un espai d’experimentació plàstica i visual amb l’objectiu de crear el nostre propi llibre d’artista.

Treballarem el dibuix, el collage i els segells i jugarem a combinar-los fins a trobar la nostra combinació preferida.

Què farem?

Treballarem a partir de verdures, emprant-les a mode de segell per a crear diferents textures i estampats. També aprendrem a fer els nostres propis segells.

Per altra banda explorarem el dibuix i el collage sobre suports transparents (acetats i paper vegetal), que ens permetran treballar la taca, la línia, la superposició i la composició de manera intuïtiva.

Ho combinarem tot plegat i en acabar el taller cada alumne s’emportarà un llibre fet per ell mateix amb les seves obres combinades.

Dates: 21, 22 i 23 de març (Setmana Santa) de 17 a 19h.

Hores del curs: 6h.

Nota: Si la diversitat d’edats i el nombre de participants ho permet, es faran dos tallers en horari de 15:30- 17:30 i de 18 a 20.

Destinataris: Nens i joves interessats en l’expressió gràfica i amb ganes d’experimentar.

Nombre de places:15

Preu: El cost del curs és de 50€. Materials: 15€

Recomanació: Portar alguna bata o una roba que es pugui embrutar.

Professora: Sònia Esplugas

Nascuda el 1977, viu i treballa a Barcelona. Actualment és artista resident a l’espai Experimentem amb l’art. Entre 2003 i 2012 ha viscut a Buenos Aires, on va treballar com a il·lustradora free-lance durant 10 anys. En aquest temps va il·lustrar més de 30 llibres per a editorials d’Argentina, Mèxic, Brasil, Anglaterra, Espanya i Puerto Rico. Des de fa 9 anys dóna tallers de dibuix i creativitat a Barcelona i Buenos Aires. www.soniaesplugas.com

This entry was posted in Esdeveniments, General and tagged , . Bookmark the permalink.