Escola de Pares 2017

Dissabte que ve 18 de febrer s’iniciarà un nou cicle de conferències de la nostra “Escola de Pares”, (vegi programa adjunt) i que esperem sigui del seu màxim interès, donada la importància dels temes tractats.

Les sessions formatives seran els dissabtes de 12.00 a 14.00, (a excepció de les conferències d’Esther Moreno, directora d’organització i coach, que seran els divendres indicats), amb una periodicitat quinzenal.

Per evitar situacions anteriors en les quals per sobrepassar l’aforament, es quedaven famílies sense poder assistir, quan se sobrepassi aquest límit la sessió es farà en un aula de la Facultat de Psicologia Blanquerna c/Cister, 24. Per això us demanem confirmació de la vostra presència  abans del proper dijous 16 de febrer per la 1ª sessió i abans del’1 de març per a la resta de conferències.

L’escola de pares està dissenyada de tal manera que les famílies es puguin apuntar a totes les conferències que desitgin, com en alguna en concret.

Us recordem que, per a qualsevol aclariment o dubte. Podeu posar-vos en contacte amb nosaltres per telèfon o a través del correu de laFundació: info@fundacionjberche.com

This entry was posted in Esdeveniments, Novetats and tagged , , . Bookmark the permalink.