Category Archives: Esdeveniments

Portes Obertes

Ja estem de tornada, amb les energies renovades i amb ganes de continuar amb el nostre treball. El proper dia 15 de setembre la Fundació celebrarà una jornada de Portes Obertes on tot l’equip de treball estarà a la vostra … Continue reading

Posted in Esdeveniments | Tagged , | Leave a comment

BON ESTIU

S’acosta l’estiu i un cop més volem donar les gràcies a les nostres famílies i alumnes per la confiança dipositada en l’equip de la Fundació. Cada vegada sou més els que confieu en la tasca diària que realitza  la Fundació. … Continue reading

Posted in Esdeveniments | Tagged , , , | Leave a comment

CURSOS D’ESTIU 2018

L’estiu és sol, diversió, vitalitat i  ment oberta al coneixement i a l’aprenentatge  per això els curiosos incansables trobaran en els nostres cursos tot el necessari per aprendre d’una forma divertida i responsable. Cursos intensius d’aprofundiment del coneixement en llengua … Continue reading

Posted in Esdeveniments, General | Tagged , , , , , | Leave a comment

Escola de Pares 2018

Ja està aquí l’Escola de Pares 2018 Comencem el proper dissabte

Posted in Esdeveniments, Novetats | Tagged , , , , | Leave a comment

Àlgebra els dissabtes a Barcelona

Informació important A causa de les nombrosses peticions de molts dels nostres pares i a l’ajuda inestimable del nostre col.laborador més jove Pablo Cerrato, afegim una hora més  a les classes d’Àlgebra dels dissabtes en la Fundació Privada Javier Berché. L’horari … Continue reading

Posted in Esdeveniments, Novetats | Tagged , , | Leave a comment

Música i matemàtiques i viceversa

Els grans estudiosos i músics apunten que ja en l’antiga Mesopotàmia (segle VI aC) es van començar a observar les relacions numèriques entre longituds de cordes. Més tard al segle IV aC, Pitàgores va estudiar aquestes relacions donant començament a … Continue reading

Posted in Esdeveniments, General | Leave a comment

Bones festes

La Fundació Privada Javier Berché us desitja un Bon Nadal i un Pròsper Any 2018 en pau i harmonia , acompanyats dels seus  éssers estimats . I una vegada més us agraïm la confiança cap a nosaltres.

Posted in Esdeveniments | Tagged , , , | Leave a comment

Nou curs…

Comencem el proper dia 29 de setembre Estimades famílies, Un any més i un curs més que iniciarem amb la voluntat de fer-ho millor. Hi ha horaris variats i major proposta de diferents cursos que vam exposar divendres passat davant … Continue reading

Posted in Articles, Esdeveniments | Tagged , , | Leave a comment