Inici de l’ESCOLA DE PARES 2014

L’objectiu del cicle de conferències de l’Escola de pares és ajudar els pares en la seva funció educativa, millorant el seu coneixement de les característiques intel·lectuals i de desenvolupament emocional dels seus fills  i orientant-los perquè puguin oferir-los una resposta adequada a les seves necessitats individuals en les diferents etapes del seu desenvolupament personal i acadèmic.

Els ponents seran el Dr Javier Berché i la psicòloga Ruth Casanovas (sessions 8 i 10). L’horari de l’escola serà els dissabtes, amb caràcter quinzenal a partir del 8 de febrer, de 9 ha 10:30 h, a la seu de la Fundació.

És una activitat gratuïta per a les families que són socias de la Fundació. Tanmateix és possible la inscripció a sessions independents (10 € per família i sessió) o al cicle complet (descompte del 10%).

Informació i inscripcions a o al telèfon 93 209 97 67 (Núria).

PROGRAMA

8 de febrer         Característiques generals del nen/nena amb alta capacitat intel·lectual.

22 de febrer      Relacions pares-fills. El hàbit d’estudiar

8 de març            Trastorns del somni. Alteracions de la conductas. Neurologia de l’alta capacitació intel·lectual i talents excepcionals

22 de març          Descripció de les disincronies. Com condicionen les diferents velocitats de desenvolupament dels nens/nenes amb alta capacitat intel·lectual

5 d’abril               Taller vivencial: tècniques de relaxació

26 d’abril             La intervenció psicològica al nen amb alta capacitat intel·lectual. Els grups de treball de Dabrowski

10 de maig         La intervenció pedagògica. Programes de gestió del talent

24 de maig          Prevenció al consum de drogues

7 de juny             Tècniques de treball en habilitats socials

21 de juny          La creativitat. Concepte. Activitats a casa. La creativitat a l’escola: processos freqüents d’eliminació

This entry was posted in Esdeveniments, Novetats and tagged . Bookmark the permalink.