Category Archives: Novetats

Ja està aquí l’Escola de Pares 2018 Comencem el proper dissabte

Posted in Esdeveniments, Novetats | Tagged , , , , | Leave a comment

Àlgebra els dissabtes a Barcelona

Informació important A causa de les nombrosses peticions de molts dels nostres pares i a l’ajuda inestimable del nostre col.laborador més jove Pablo Cerrato, afegim una hora més  a les classes d’Àlgebra dels dissabtes en la Fundació Privada Javier Berché. L’horari … Continue reading

Posted in Esdeveniments, Novetats | Tagged , , | Leave a comment

Àlgebra amb majúscules

Les matemàtiques ajuden als  estudiants a pensar amb lògica. L’àlgebra  enforteix aquestes destreses lògiques i els inicia en el pensament abstracte, a visualitzar conceptes i relacions complicades. L’habilitat d’entendre conceptes complexos que els estudiants adquireixen amb l’àlgebra els ajuda a … Continue reading

Posted in Articles, Novetats | Tagged , , | Leave a comment

Aloha Mental Arithmetic

Seguint la nostra línia de propostes per  fomentar el desenvolupament de la  creativitat, objectivitat i   afavorir l’aprenentatge de les matemàtiques en els més petits us presentem el taller de Aloha Mental Arithmetic. Aquest divertit taller creat per a nens entre … Continue reading

Posted in General, Novetats | Tagged , , , , | Leave a comment

Informació Important

En el transcurs d’aquest trimestre hem treballat conjuntament per oferir aprenentatges metacognitius als nostres alumnes. Davant la gran demanda d’aquests mesos, i després de les degudes reunions amb l’equip docent, hem decidit reestructurar els grups dels alumnes, disminuint-los en nombre … Continue reading

Posted in Novetats | Tagged , , | Leave a comment

COLÒNIES D’ESTIU 2017 FPBJ

Un món de coses divertides i educatives. Un espai on fomentar la companyonia i intercanviar idees. Les colònies d’estiu de la FPJB ja estan aquí. Vine a compartir amb nosaltres un trosset de Juliol. ANIMA’T!!! INFORMACIÓ COMPLETA Colonias Verano 2017 … Continue reading

Posted in Esdeveniments, General, Novetats | Tagged , , , | Leave a comment

Escapada famílies de la FPJB

Organitzada pels pares, aquesta escapada promet!!! Escapada pares_pdf

Posted in Esdeveniments, Novetats | Tagged , , , , | Leave a comment

Conferencia Dra.Silverman a Barcelona

Com ja havíem informat abans, en el mes de juny visitarà Barcelona la Dra. Silverman. La conferència serà el dia 21 de Juny a partir de la 17.00h a la sala de conferències de la Facultat de Psicologia i Pedagogia … Continue reading

Posted in Esdeveniments, General, Novetats | Leave a comment

CURSOS D’ESTIU 2017

I ja està aquí l’estiu però nosaltres seguim imparables… Submergeix-te en  els nostres cursos, busseja i aprèn en la nostra Fundació. SAT INTENSIU: SAT verbal – SAT matemàtiques MATEMÀTIQUES RE-CREATIVES BIOLOGIA: COS HUMÀ I MALALTIES PROGRAMACIÒ I ROBÒTICA FISICA El … Continue reading

Posted in Esdeveniments, General, Novetats | Leave a comment