L’aposta per al talent dels joves amb altes capacitats i la Universitat Johns Hopkins

Universitat Johns HopkinsEl diari ARA ha publicat una notícia sobre un jove adolescent de quinze anys de nom Jack Andraka nascut a Maryland i que en col·laboració amb la Universitat Johns Hopkins de Baltimore, ha descobert un sistema de detecció del càncer de pàncrees incipient, vint-i-quatre vegades més barat que el que s’usa actualment i amb un grau d’ eficiència del quasi 100% d’efectivitat de cara a la curació. Gràcies a aquest descobriment el jove ha rebut un premi en forma de beca de 75.000 US $.

Per nosaltres és un honor enviar a cinc dels nostres alumnes aquest estiu als Cursos d’Estiu d’aquesta universitat nord-americana, amb la qual l’estiu passat vàrem signar un acord de Partnership per tot el territori de l’estat espanyol.

La nostra col·laboració amb la Johns Hopkins no és casual, el seu hospital universitari és considerat internacionalment entre els millors hospitals del món, però a més és la institució dels EEUU que més s’ha compromès en la investigació de les altes capacitats i en el camp de l’educació i la docència.

És doncs aquest article una felicitació per al jove Jack, així com per a la Universitat Johns Hopkins, que un cop més ens demostra com l’aposta pel talent i el desenvolupament de la intel·ligència, són el camí que ens porta al progrés.

Volem fer-vos partíceps d’aquesta fita en la mesura que al confiar amb nosaltres i la tasca de la nostra Fundació, esteu vinculant als vostres fills amb un dels temples del coneixement que tenim en aquest petit planeta, que ens interacciona i ens porta a compartir amb altres pobles i països els èxits del talent innat de l’espècie humana.

Desitgem que els cinc joves estudiants de la Fundació que marxen a Baltimore als Cursos d’Estiu de la Universitat Johns Hopkins puguin gaudir del plaer de descobrir que el camí cap a l’excel·lència. Aquest camí comença aplicant el talent en l’estudi, el coneixement i obrint la ment molt aviat per formar-se en el marc d’altres cultures i formes d’ensenyar i veure el món.

Esperem que aquests joves puguin gaudir d’experiències com les que viureu a casa nostra, un dels objectius de la nostra Fundació, per tal que els nostres joves puguin oferir el seu talent innat a la seva terra. No dubteu que els professionals de la Fundació Privada Javier Berché estarem desitjosos que torneu i ens expliqueu com ha anat tot plegat i que vetllarem des de Barcelona per tal que tot el vostre viatge sigui meravellós.

This entry was posted in Novetats, Testimonis and tagged , , . Bookmark the permalink.