Visita del Sr. Jones del CTY a Barcelona

Els dies 22 i 23 d’abril, convidat per la Fundació, va visitar Barcelona el Sr. Julian Jones, director general del Programa Internacional del Center for Talented Youth (CTY) vinculat a la Universitat Jonh Hopkins dels Estats Units.

La Fundació manté des de fa anys una estreta relació amb el CTY, un centre dedicat a la recerca, al diagnòstic y al suport psicològic i educatiu a nens i nenes amb altes capacitats de tot el món.

L’objectiu de la visita ha estat enfortir aquesta relació i explorar noves línies de col·laboració sempre orientades a fer arribar als nostres joves amb altes capacitats les opcions que ofereix el CTY per la optimització i desenvolupament del seu talent.

Entre els actes programats, destacar la conferència – col·loqui que es va celebrar a la seu del Departament d’Ensenyament i en la qual el Sr. Jones va explicar amb més detall els programes que desenvolupa el CTY, tant als Estats Units como a molts altres llocs del món, per a fomentar el desenvolupament intel·lectual, la creativitat i la capacitat empresarial dels joves més brillants, que són el futur dels seus països, y també per crear una xarxa d’intel·lectuals, virtual i presencial, que permeti l’intercanvi i la difusió d’idees i faciliti l’enteniment entre cultures.

- Entrevista al Sr. Julian Jones (Maite Gutiérrez, La Vanguardia 23/04/2013)

- Presentació del CTY

- cogito.org : lloc web i comunitat virtual del CTY en línia per a joves pensadors d’arreu del món

This entry was posted in Novetats and tagged , . Bookmark the permalink.